11.30.2006

Humor

Na een post van mijn hand op rebelsch.com kwam er een korte discussie op gang over het gebruik van het woord 'mongool' en het roepen dat je iemand neer wil schoppen. Mij letterlijke reaktie op het vertoonde filmpje was:

Als ik hem vandaag ergens was tegengekomen had hij nu niet meer kunnen lopen. Ik had een kutdag vandaag en dan kan ik slecht tegen dergelijke mongolen.

Als je dit letterlijk opvat is het wellicht vergelijkbaar met Wesley Sneijder die de scheidsrechter voor 'blinde tyfushond' uitscheld. Maar voor de mensen die mijn schrijfstijl en de website Rebelsch een beetje kennen is het geen probleem om hier te lezen dat ik de hoofdpersoon in het filmpje gewoon een sukkel vind. Of het is een homo, dat kan ook.

Maar ik ga nu in ieder geval niet zeggen dat ik het tegen dat opblaasreclamemannetje had, zoals ventje Sneijder nu wel probeert te doen. Ik geef mijn mening en daar sta ik achter. Als ventje Sneijder de scheidsrechter een blinde tyfushond vind is dat zijn mening. Dat je daarvoor een rode kaart krijgt is een consequentie die je als man moet dragen. Dus als er mensen zijn die mij minder lief vinden omdat ik iemand een mongool noem dan is dat maar zo. Hoe gaat het eigenlijk met Corky?

2 opmerkingen:

Don Jan zei

Er valt hier verdomd weinig te fappen... Klopt die titel wel?

Anoniem zei

Ik schrijf die stukjes altijd terwijl ik aan het fappen ben. En met zo'n titel komt er zo nu en dan in ieder geval nog iemand toevallig kijken ;-)